beetje maf, maar allah -> naar engeland varen
s***@gmail.com
2014-07-21 21:03:04 UTC
ik heb net een bootje gekocht, 6.40, motor cruiser, 90 PK Johnson BB motor zou "zeewaardig" zijn nou wil ik, na een rottige periode in mijn leven, alleen nog maar lol maken in het leven het leek me wel grappig om richting engeland te varen met die boot, bang ben ik (helaas) nergens voorGPS heb ik, benzine ook is er nog iemand met tips, havens?, aanvaarroutes, etcetera. papieren heb ik al opgezocht op hetinternet, die heb ik in orde....en ik weet het, het is niet echt verstandig, niet meer dan windkracht vier etcetera.......maar ik heb er gewoon zin in.vriendelijke groeten,Bp.s. zeilen kan ik niet, ik weet dat dat het echte varen is, maar je moet ergens beginnen...
dat is te doen hoor ik heb zelf een orca en ik maak regelmatig de oversteek.
zorg wel dat je goed voorberijd bent zo als reserve motor mee .
nood pijlen redins vest eten drinken gereedschap benzine ed.
g***@gmail.com
2020-06-07 16:23:17 UTC
Hoi, intussen 17 jaar later..... Heb je het al gedaan of niet?
Bas Willemse
2021-05-11 13:15:27 UTC
Post by g***@gmail.com
Hoi, intussen 17 jaar later..... Heb je het al gedaan of niet?
Ik moest zo lachen, zo droog!

g***@gmail.com
2020-06-07 16:24:51 UTC
Hoi, inmiddels 17 jaar verder.... Heb je het nog gedaan?