rhino rider lekt
kraai
2007-06-19 20:17:30 UTC
wie weet waarmee je het beste een scheur in de bodem van een rhino rider mee
kan repareren. Of is volspuiten met pur een optie
Bas
2007-06-20 17:43:00 UTC
Post by kraai
wie weet waarmee je het beste een scheur in de bodem van een rhino rider mee
kan repareren.
Rhino rider lijm?

Groet,

Bas.

www.golvendanser.nl
kraai
2007-06-20 18:56:52 UTC
als je dom wilt lullen moet je gaan chatten wijsneus
Post by Bas
Rhino rider lijm?
Groet,
Bas.
www.golvendanser.nl
Lodewijk Stegman
2007-06-20 19:09:01 UTC
Post by kraai
Post by Bas
Rhino rider lijm?
als je dom wilt lullen moet je gaan chatten wijsneus
Okee, Kraai.
Lever om te beginnen in vervolg eens duidelijke informatie.
Ik wilde nog vragen wat in godesnaam een Rhino rider eigenlijk voor een
ding is. En van wat voor materiaal hij gemaakt is. Relevante zaken als je
over reparatie wilt praten. De reactie van Bas wees ook op het gebrek
daaraan.
Ik heb wel een vermoeden van het een en het ander; jouw reactie bevestigd
direct weer een vooroordeel.

En die reactie leidt er dan weer toe dat je de pot op kunt, wat mij
betreft.
Lodewijk
PieterW <pieterw4809@live.nl>
2007-06-20 19:41:03 UTC
On 20 Jun 2007 19:09:01 GMT, Lodewijk Stegman
Post by Lodewijk Stegman
En die reactie leidt er dan weer toe dat je de pot op kunt, wat mij
betreft.
ik wil eigenlijk niet eens meer weten wat een rhino rider is.
maar gezien de reaktie van de heer kraai, heb ik wel een bang
vermoeden.
ik ga expres NIET googelen.

Cheers, Pieter

--
"You can't name a boat shag and expect to be taken seriously"
Vieze Harrie (Ornithologist, a man who knows about birds)
Erwin Fox
2007-06-20 19:58:26 UTC
On 20 Jun 2007 19:09:01 GMT, Modelwijk Stegmans
Post by Lodewijk Stegman
[...]
Kinderachtig hoor.
Je had hem op z'n mist kunnen vertellen dat het opvullen met beton een
veel beter idee is dan volspuiten met Pur.

Fox
Goodvibrations
2007-06-20 23:25:25 UTC
Post by Erwin Fox
Post by PieterW <***@live.nl>
[...]
Da's wel een erg serieuze bijdrage. Sluw hoor.

Ronald
Meindert Sprang
2007-06-21 06:39:15 UTC
Post by Erwin Fox
Kinderachtig hoor.
Je had hem op z'n mist kunnen vertellen dat het opvullen met beton een
veel beter idee is dan volspuiten met Pur.
K*t, wéér m'n scherm vol koffie....

Meindert
Capolavoro
2007-06-21 07:49:44 UTC
Post by Erwin Fox
Kinderachtig hoor.
Je had hem op z'n mist kunnen vertellen dat het opvullen met beton een
veel beter idee is dan volspuiten met Pur.
K*t, w��r m'n scherm vol koffie....
Meindert
Meindert,
zou solderen een optie zijn? Jij zit toch in die business ;-))

Meindert Sprang
2007-06-21 08:32:10 UTC
Post by Capolavoro
Meindert,
zou solderen een optie zijn? Jij zit toch in die business ;-))
Ok, volgieten met tin dan... maar wel loodvrij :-)

Meindert
Bas
2007-06-20 20:47:51 UTC
Post by PieterW <***@live.nl>
ik ga expres NIET googelen.
Na al 'n paar dagen Kraai's intrigerende post onder ogen te hebben
gehad heb ik toch maar 'ns gegoogled.

Het is een combinatie van een dinghy en een Zundapp:

Misschien is het wat voor de KNRM, voor reddingsacties op de vierkante
meter.

Moeten ze wel een tubetje rhino rider lijm meenemen, zo blijkt.

Groet,

Bas.

www.golvendanser.nl
Lodewijk Stegman
2007-06-20 20:59:09 UTC
Bas <***@gmail.com> schreef in news:1182372471.960861.50980
@c77g2000hse.googlegroups.com
Post by Bas
Post by PieterW <***@live.nl>
ik ga expres NIET googelen.
Na al 'n paar dagen Kraai's intrigerende post onder ogen te hebben
gehad heb ik toch maar 'ns gegoogled.
http://www.west.net/~ibs/hot_images/rhino1.jpg
Hahaha. Ik gokte op een jetski. Maar het blijkt dus een kleine RIB te zijn.
Lodewijk
PieterW <pieterw4809@live.nl>
2007-06-21 17:28:46 UTC
On 20 Jun 2007 20:59:09 GMT, Lodewijk Stegman
Post by Lodewijk Stegman
Hahaha. Ik gokte op een jetski. Maar het blijkt dus een kleine RIB te zijn.
Een SPARERIB.
kun je gewoon dichtschroeien op de BBQ

Cheers, Pieter
Tom
2007-06-20 23:02:07 UTC
Post by Bas
Post by PieterW <***@live.nl>
ik ga expres NIET googelen.
Na al 'n paar dagen Kraai's intrigerende post onder ogen te hebben
gehad heb ik toch maar 'ns gegoogled.
http://www.west.net/~ibs/hot_images/rhino1.jpg
Lieve help. Is die rotzooi ook al toegelaten tot de openbare wateren?

Tom.
haagseharry
2007-06-21 09:40:11 UTC
Post by Bas
Post by PieterW <***@live.nl>
[...]
Hier is ook een niet-gemotoriseerde uitvoering van
Capolavoro
2007-06-21 10:08:50 UTC
Post by haagseharry
Hier is ook een niet-gemotoriseerde uitvoering
vanhttp://www.westernsnowconference.org/2003/Images/1BidetOfBeer.JPG
Die niet-gemotoriseerde lijkt me niet lek;
of misschien is het gewoon een questie van het stopje in de afvoer
doen??
(eventueel vastzetten met rhino rider lijm!)
Henk O.
2007-06-29 15:04:23 UTC
Post by kraai
als je dom wilt lullen moet je gaan chatten wijsneus
Goed zo, Kraai, gewoon volgas erop af !

mvg Henk O. (weer terug van dagenlang in regen en wind dobberen)
Post by kraai
Post by Bas
Rhino rider lijm?
Groet,