Wel of geen toevoeging aan super 98?
c***@hotmail.com
2020-08-23 20:29:52 UTC
We hebben een mercury 4takt 9.9pk uit ‘96 achter de boot hangen. Motor valt bij lage touren uit, loopt verder goed. Vermoedelijk doordat er wat verouderde benzine doorheen is gegaan. Ik vind het nogal ‘gedoe’ tav benzine.... Vocht / houdbaarheid / vuil etc,... Halen jullie de tank altijd uit de boot? En gebruiken jullie toevoegingen om bv de benzine langer houdbaar te maken en/of de motor schoon te houden?
pieterw
2020-08-28 06:22:06 UTC
Post by c***@hotmail.com
[...]
Na het seizoen gooi ik de benzine van de bb motor in mijn oto en begin
in het voorjaar met nieuwe.