T.K. NACRA 5.0
h***@gmail.com
2013-07-23 22:09:10 UTC
Helaas Te koop (beeindiging hobby)
Goed onderhouden NACRA 5.0
Compleet met cattrax,1 droogpak, 2 trapeze's, deelbare mast
na 18.00 0529 453463
hoi Rutger
kan jij mij iets meer gegevens mailen en de vraag prijs.
Henk Kort
***@gmail,com
Adivino Siempre
2013-07-24 13:06:30 UTC
Post by h***@gmail.com
[...]
Misschien is hij al verkocht! Aanbieding was op 11 mrt 1999 (in
guldens) :-(
--
No trees were killed in the sending of this message; however a large
number of electrons were terribly inconvenienced.
Martin
2013-07-25 07:29:09 UTC
On Wed, 24 Jul 2013 15:06:30 +0200, Adivino Siempre
Post by Adivino Siempre
Post by h***@gmail.com
[...]
Call the time traveller Dr Who for further assistance.
Martin in Zuid Holland
Adivino Siempre
2013-07-26 13:29:28 UTC
Post by Adivino Siempre
Post by h***@gmail.com
[...]
Dat moet je niet tegen mij zeggen, maar aan Henk Kort
r***@gmail.com
2018-03-01 18:31:44 UTC
Ja jongens..... Helaas verkocht 😀