Defecte VDO Sumlog 2 electronic
A en M Sijtsma
2004-02-07 17:12:50 UTC
Van mijn VDO log type Sumlog 2 electronische uitvoering is het telwerk
defect. Het telwerk bestaat uit een dagteller en de totale
afstandteller. Nu blijkt dat het tandwieltje die ingrijpt op het
wormwiel van het motortje defect is.
Heeft iemand nog een Sumlog liggen waarvan evt het electronisch
gedeelte defect is? Gaarne dan een email om te overleggen.
Alternatieven zijn zelf een tandwieltje vijlen (hele uitdaging!) of
overgaan op een nieuw log. Het laatste alternatief heeft het nadeel
dat het nieuwe log uit de toon valt met de andere VDO instrumenten.

Arjen
steamer duck
2004-02-07 17:41:21 UTC
De beste optie is kijken naar 2e hands, b.v. in Vinkeveen o.i.d.
--
Communication: The art of moving an idea from one mind to another,
hopefully without distortion.
Peter Dullemeijer
2004-02-07 18:34:55 UTC
Post by A en M Sijtsma
[...]
Bij Gunther-scheepselectronica in Lemmer ( 0514-564550) zag ik afgelopen
herfst het klokje (gebruikt) liggen.
Aardige mensen en VDO-dealer.
Ik heb er een nieuwe loggever voor precies hetzelfde log als jij bedoelt
gekocht.

Gr.

Peter
Woodstock

Peter
p***@gmail.com
2018-08-24 15:44:57 UTC
Post by A en M Sijtsma
[...]
hoi Arjen
volgens mij kun je het onderdeel hier nog bestellen
http://www.repairsonly.com.au/VDO%20SUMLOG.HTML
succes
Paul
Martin
2018-09-03 15:42:37 UTC
"Op zaterdag 7 februari 2004 18:12:50 UTC+1 schreef A en M Sijtsma:"
--
Martin in Zuid Holland