plexiglas krasvrij maken
s***@gmail.com
2018-07-13 22:26:03 UTC
Hallo,
Mijn pa heeft een bootje met een plexiglas (kunstof) voorruit.
Nu zijn hier in de loop der tijd krassen in gekomen door sponzen etc. Geen
diepe krassen.
Hierdoor is als de zon erop staat onmogelijk om er goed doorheen te kijken.
Hoe zijn die krasjes er het beste uit te krijgen?
Zijn hier speciale middelen voor?
Autopoets?
--
groeten / kind regards,
Matthijs

gtz
Martin
2018-07-14 10:47:16 UTC
Post by s***@gmail.com
[...]
vrijdag 11 januari 2002 22:43:24 UTC+1 schreef Matthijs
--
Martin in Zuid Holland