6pk 4takt 2011 slaat vaak naar neutraal.
h***@hotmail.com
2018-05-21 22:55:35 UTC
Ik heb laatst een 6pk 4takt uit 2011 gekocht vermogens heb ik hem laten na kijken en alles was perfect in staat. Maar het probleem is dat de motor vaak in ze neutraal slaat als ik over een golf vaar of ik maar een bocht met vol gas. Weet iemand wat het probleem Is?
Henk
2018-05-22 17:22:00 UTC
[...]

Het probleem heb je al beschreven, maar misschien wil je de oplossing
weten?
h***@hotmail.com
2018-05-22 17:42:53 UTC
Ja graag