keerkoppeling
m***@gmail.com
2017-08-03 16:44:16 UTC
Sinds deze zomer doet onze keerkoppeling het in de achteruit niet meer.
Alleen als je stationair achteruit slaat 'pakt' de schroef. Als je meer
gas geeft gebeurt er niets, we kunnen dus geen noodstop meer maken.
Het is een Paragon keerkoppeling, en dit schijnt een bekend probleem te
zijn bij Paragon. Nu wordt Paragon niet meer gemaakt, dus zijn we
doorverwezen naar een bedrijf in Deventer. Om niet afhankelijk te zijn
van 1 bedrijf vraag ik me af of er nog andere bedrijven zijn die onze
keerkoppeling eventueel kunnen repareren.
Kent iemand andere bedrijven die een Paragon keerkoppeling kunnen
repareren? (liefst in de buurt van Enschede ;-) Heeft iemand nog tips
die ons misschien een bom duiten kunnen besparen? We wilden er sowieso
bij zijn als ze de keerkoppeling op de bank leggen, zodat je niet
achteraf gebeld wordt van; sorry het is tweeduizend gulden duurder
geworden...
Groeten,
Koos
m***@gmail.com
Koos
m***@gmail.com
0641025384 ken paragon zeer goed meer informatie even bellen dank u.
Martin
2017-08-04 09:53:50 UTC
Post by m***@gmail.com
[...]
Bijna 18 jaar laat